Rabo ClubSupport bijdrage voor IJsvereniging

IJsvereniging Dickninge werd maandagavond 9 oktober blij verrast door Frans Zinger, Directeur Verzekeren Groningen-Drenthe bij Rabobank Groep, die namens de Rabobank een waardecheque overhandigde aan Engbert Kalter, penningmeester van de vereniging.

“Wij zijn heel blij met deze mooie bijdrage. Dit bedrag wordt ingezet voor de noodzakelijke vervanging van de elektrische groepenkast ten behoeve van de ijsbaan”, aldus penningmeester Engbert Kalter. Deze elektriciteit voorziening  is nodig voor het pompen van het water vanuit de Reest op de ijsbaan, en ten tijde van het schaatsen voor de verlichting en de entree wagen.

Als coöperatieve bank geeft de Rabobank in de vorm van Rabo ClubSupport ieder jaar een deel van het jaarresultaat terug aan verenigingen. Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van de bij de Rabobank aanwezige kennis en netwerken om clubs toekomstbestendiger te maken.

IJsvereniging Dickninge bedankt de Rabobank en iedereen die via de Rabo ClubSupport actie 2023 hun stem hebben uitgebracht op de vereniging!