25 jarig jubileum en afscheid Geu Dekker

Vijfentwintig jaar geleden (1990) trad Geuchien Dekker toe tot het bestuur van de ijsvereniging Dickninge in de Wijk samen met J van Gijssel, en namen de plaats in voor de aftredende leden H. Bruin en J.H. van Geffen. Als we terugkijken dan kunnen we met recht zeggen: een man met gouden handen voor de ijsvereniging. Hij heeft zich in deze periode bezig gehouden met het onderhoud van de baan zoals onderhoud van de pomp, schouw van de sloot en maakte regelmatig een inspectie wandeling om de ijsbaan. Verder is hij de technische man binnen het bestuur zoals onderhoud en reparaties van de veegmachines en andere technische klusjes. Overal weet hij wel een praktische oplossing voor. Tijdens de ijsperiode altijd beschikbaar om de baan te vegen.  Bovendien is hij altijd bereid de handen uit de mouwen te steken bij andere werkzaamheden voor de ijsvereniging. Kortom Geu heeft de afgelopen 25 jaar bewezen een van de belangrijke krachten van de vereniging te zijn. Geu heeft besloten na 25 jaar bestuurslid af te treden, om volgens zijn woorden, jongeren een kans te geven, een plaats in het bestuur te nemen. Namens het bestuur heeft voorzitter Remko Hendriks op de openbare leden vegadering (23-11-2015)  Geu bedankt, voor zijn inzet, met een kleine toespraak, attentie en bloemen. Het gehele bestuur wenst hem al het goede in de toekomst, en hoopt hem nog regelmatig te zien dat hij zijn rondjes rijdt op de ijsbaan. Donderdag 19 november 2015 werd Geu Dekker gehuldigd  voor zijn 25 jarig jubileum als bestuurslid op algemene ledenvergadering van KNSB Drenthe.

Voorzitter Remko Hendriks bedankt Geu Dekker voor zijn inzet