Roel Lode neemt afscheid van bestuur

Tijdens de ALV van onze vereniging heeft onze secretaris Roel Lode vanwege gezondheidsredenen afscheid genomen van ons bestuur.  Roel maakte sinds 2009 deel uit van ons bestuur. In deze bestuursperiode heeft hij 5 seizoenen met natuurijs mee gemaakt. Hij was erg actief bij de voorbereidingen, keet ophalen en wegbrengen en ijsbaan ‘winter’ klaar maken . Ook tijdens de ijsperiodewas hij veelal aan de baan te vinden, kaartjes verkopen en controleren en warme chocalade melk / koffie en wat versnaperingen verkopen. Actief tijdens avondschaats driedaagse en tweemaal organisatie met leden naar flevo on ice.  Daarnaast onderhield Roel  goed contact met de basis school mbt school wedstrijden op de ijsbaan.

Roel ontvangt attentie en bloemen uit handen van voorzitter Remko Hendriks

Wij als bestuur willen Roel heel erg hartelijk bedanken voor zijn betrokkenheid, inbreng en inzet en hem veel gezondheid en geluk wensen in de toekomst, en hopen hem af en toe nog eens aan de baan te zien tijdens een schaatsperiode.

Rieta en Simone zijn bereid om de secretariële taken over te nemen van Roel waarvoor dank en succes met deze functie binnen ons bestuur.